Szolgáltatások
Idöszakos szerviz,vezérmüszij-lánc csere
INSPEKTION-NORMÁL-LONGLIFE-TERHELÉSFÜGGÖ SZERVIZ?
A gyári ajánlások és a korábban elvégzett javitások figyelembe vételével végezzük a karbantartásokat.Gyári minöségü v.utángyártott alkatrészekből az Ön igényeinek megfelelöen.
Szerviz kijelző törlése,nullázása,változtatása
A VEZÉRMÜSZIJ IDŐBELI TÚLFUTTATÁSÁVAL NE KOCKÁZTASSUK A MOTOR ÉPSÉGÉT!
Tudja,hogy km futáson kivül meghatározott időnként - 5-8év-ajánlott evégeztetni a cserét?
Egyes gyártók már nem irnak elő csere időt ill.km-t,csak kötelező ellenörzést 30.000km-enként alábbi megjegyzéssel:"szükség esetén cserélendő".
A fogasszij névleges élettartamát csak megfelelöen megfeszitett állapotú üzemben éri el.
A szijcserével egyidőben a görgők,feszitők,vizpumpa cseréje is aktuális! Nem beszélve a megbontással járó csavarok, tömitések,müanyag elemek,folyadékok cseréjé is szükséges!
A túl laza vagy túl feszes szij élettartama nagyságrendekkel csökken.Az olajos szennyeződés tovább rontja a helyzetet!
A SZIJSZAKADÁS OKOZTA KÁROK CSAK JELENTŐS ANYAGI RÁFORDITÁSSAL JAVITHATÓAK!
Általános csere időszakok 120.000-150.000-210.000km futás után,figyelembe véve a jármü terhelését,használati módját,körülményeit,valamint a gyártó elöirásait!
Vezérmülánc már a kis-közép kategóriás autók sajátja is,és nem örök idöre lett tervezve,igy a csere elkerülhetetlen,gyakran csak motor kiszerelésével végezhető el!
Olajban futó szijak cseréje (VW olajpumpa meghajtó,FORD/PSA Ecoboost-EcoBlue vezérműszij is!!!) szintén szükséges,ajánlott,bár erre is örök élet volt adva gyárilag.....bár már több gyártó is csökkentette a csere intervallumot,változtatta a szijat stb.
Mikor?
-inditás után csörög ,zörög a motor,majd elhakul (jobb esetben)
-gyülik a hibakód üzenet helyzetjeladók felöl(vezérmütengely szinkron szög..)
-látható kopások megbontás során
-megáll,szakadt,lefogazódott: jelentős sérülés,motor és járulékos kár várható pl.: hőcserélők,olajcsövek,turbó ..károsodás
« Vissza az előző oldalra!